Tuesday, January 11, 2011

ku kEhiLanGan sEoRang YanG beRnamA saHaBat~



hari ni memang sangat sedih. aku tidak mampu menahan air mata aku ni dari berguguran ke pipi. sungguh aku tak sangka yang selama ini tempat aku gurau senda, gaduh2, ketawa mengilai bagai nak gila, kongsi citarasa yang sama, meluah perasaan suka duka..sedih telah pun pergi menghadap yang Maha Esa. inilah pertama kali aku betul2 rasa takut, kecewa dan rasa kosong. tapi apakan daya, Kau lebih berkuasa dan lebih Berhak. aku ni siapa nak melawan kehendakMu. cuma insan biasa yang jahil lagi kerdil di sisiMu. ampunkan aku Ya Allah..telah bersedih dan tak kuat untuk menerima semua ni. hari ini aku kehilangan sahabat yang bernama Muhammad Farhan Abdul Rahim. esok lusa tak siapa yang tau.




ketika ini aku ingin mengatakan sesuatu padamu sahabat. sudah lama aku nak luahkan.

wahai sahabat
kau sangat baik pada aku. aku harap kau bahagia di sana. dicucuri rahmat hendakNya. walaupun kau selalu gaduh dengan aku tapi kau tetap ambil berat pasal kawan-kawan kau. itulah kau sebenarnya. aku sedih kau buat aku gelak. bila aku sedih kau suka bagi segala macam petua yang tah datang dari mana tah. ada yang buat aku gelak guling2 ada yang tak menjadi gak.hai la sahabat..suatu saat tika aku sedih lagi tentu aku terasa sunyi tuk dengar segala macam nasihat dan lawak2 tak menjadi kau tuh.. hurm...tabahkan aku Ya Allah. Kau permudahkan segala urusan sahabatku di sana. aku memang sangat senang berkawan ngan kau. terima kasih jadi sahabat aku sehingga hari ini. 11 Jan 2011. akan aku ingat kamu sebagai sahabat baikku. sejahtera kamu selamanya. aminn.. al-fatihah..


No comments:

Post a Comment